03.01.14

4 поради для малого бізнесу: Як збільшити продажі через інтернет

Уявіть ситуацію: у вас народилася блискуча беззбиткова ідея , виконані перші проекти і всі вітають вас з початком власного успішного бізнесу. Справи йдуть добре , сайт ( комерційний блог) запущений і працює , але раптом з’являється проблема. Показник відмов ( англ. bounce rate – частка відвідувачів , взаємодія яких з веб – майданчиком обмежується переглядом тільки однієї сторінки) досягає цілих 60 % , тобто більше половини відвідувачів пішли з ресурсу, абсолютно не зацікавившись вашим контентом. Мабуть, користувачі не поспішають перетворюватися на покупців.
Зайвих грошей на послуги консультанта або веб -дизайнера у вас немає. Як самостійно оптимізувати свій бізнес в інтернеті? Ось 4 основні поради, які допоможуть вам збільшити продажі через інтернет.
1. Часто оновлюйте контент на сайті.
Дайте своїм потенційним і реальним клієнтам причину зайти на ваш блог або сайт знову. Згадайте сайти, які Ви самі постійно відвідуєте – що вам в них подобається ? Як вивернути ці привабливі деталі так , щоб вони підходили вашій сфері бізнесу і вашому сайту ?
Почніть з інтеграції свого ресурсу з соціальними пережами – Твіттер, сторінка на Facebook або «ВКонтакті». Так, щоб коли Ви будете публікувати будь-що в соціальних мережах, ваш контент буде автоматично оновлюватися.
Регулярно розміщуйте повідомлення, документи , подкасти , відеоролики та інші корисні матеріали про популярні тренди Вашого бізнесу, це зробить з вас справжнього ідейного лідера у вашій сфері. Спонукайте відвідувачів коментувати Ваш контент , зробіть цей процес максимально легким для них. Спілкуйтеся з реальними і потенційними клієнтами, викликаючи їх інтерес до всього , що ви робите. У наш час саме головне – забезпечити користувачів корисною для них інформацією.
Все це допоможе підвищити і підтримувати трафік.
2. Взаємодійте з соціальними медіа
Чим активніше ваш контент поширюється в соціальних медіа , тим більше нових клієнтів.
Кінцева мета – побудувати тривалі відносини з відвідувачами блогу чи сайту і тим самим перетворити їх на відданих клієнтів , прихильників вашого бренду. Допоможіть користувачеві виявити що-небудь цікаве і поділитися знахідкою з друзями. Помістіть на головну сторінку панель інструментів соціальних медіа , щоб відвідувачі могли легко виявити всі ваші аккаунти. Додайте кнопки «Розповісти друзям » і « Like ». Поширюйте контент усіма можливими каналами і робіть все від вас залежне , щоб перевести діалог з клієнтом на Ваш майданчик.
3 . Зробіть процес покупки простим
Кількість інформації в Інтернеті величезне. У пошуках кращої пропозиції користувач може нескінченно довго оглядатися і прицінювався . Тому робити покупку за допомогою вашого сайту або блогу має бути максимально легко , щоб відвідувачі відразу могли « дотягнутися» того, що їм хочеться.
Вкрай важливо охопити всі можливі сценарії , за якими користувач робить купівлю . Наприклад , одна людина звернула увагу на контекстну рекламу, а інша перейшов по посиланню з Facebook. Ці користувачі можуть потрапити на різні сторінки. Тому Ви повинні зробити так , щоб усім відвідувачам було зручно почати і, головне, завершити процес покупки. І – ПРИВІТ, КОНВЕРСІЯ!
Популярні компанії електронної комерції , такі як WebMoney і « Яндекс.Деньги » , пропонують безкоштовні віджети , які можна додати в будь-яке місце сторінки. Після визначення всіх сценаріїв покупки вирішите , де треба помістити ці віджети , щоб користувач міг легко оплатити ваш товар .
Збільшити продажі в інтернеті
4 . Використовуйте SEO на повну
Пошукова оптимізація – занадто широка і складна тема , щоб розповісти про неї у двох словах. Тим не менш, ось три відносно простих кроки , які підвищать ваш рейтинг в пошукових системах, і користувачам буде простіше вас знайти.
  • Визначте ключові слова. Для початку складіть список слів, за якими потенційні клієнти можуть шукати вашу комерційну пропозицію. Потім використовуйте статистику ключових слів Яндекса «Яндекс.Wordstat» , щоб визначити частоту використовуваних при пошуку слів і підібрати додаткові фрази. З цією інформацією ви легко знайдете найважливіші ключові слова для вашого сайту або бізнес- блогу.
  • Вставте ключові слова в тексти. Розберіться з ключовими словами для кожної сторінки і обов’язково використовуйте їх у контенті і мета-даних (заголовок , опис , ключові слова , за якими пошукові системи люблять визначати зміст сторінки). Зробіть внутрішню перелінковку і використовуйте ті ж ключовики в текстах посилань.
  • Подбайте про зовнішні посилання . Коли інші сайти посилаються на вас , пошукові системи розуміють , що ваш контент корисний , і піднімають рейтинг Вашого майданчика (блогу, сайту, спільноти, сторінки в соціальній мережі). Можливо тому створення системи зовнішніх посилань – один з найважливіших аспектів просування. Він же – найбільш важкий , оскільки майже неможливо проконтролювати , з яких сайтів йдуть посилання . Так що краще сфокусуйтеся на власному блозі , сторінках у Facebook , «ВКонтакте» , Google+ і акаунті в Твіттері . Переконайтеся , що у всіх цих інформаційних каналах є посилання на ваш комерційний ресурс.
Просування майданчики – тривалий процес , тому необхідно постійно відслідковувати ключові слова , бути в курсі тенденцій інтернету і підлаштовувати під них свою стратегію.
Оптимізація – це непросте завдання. Але якщо ви будете частіше оновлювати контент , забезпечите зручний процес покупки , будете по максимуму використовувати соціальні медіа та найпростіші прийоми просування , – відвідувачі вашого блогу чи сайту почнуть активно перетворюватися на клієнтів , бізнес піде в гору.
P.S. Хочете отримати безкоштовно повну серію навчальних матеріалів на тему “Як збільшити продажі з сайту” залиште свою електронну пошту в формі нижче.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Популярні публікації