03.01.14

8 кроків як створити особистий бренд



Ця публікація буде корисна для всіх. Для всіх тих, хто хоче зробити з себе бренд.


Отже, пишемо про те, як створити свій бренд в мережі Інтернет?


Візьміть під контроль свою присутність в мережі і створіть бренд, що запам’ятається.


Поняття особистого бренду вперше з’явилося на світ, коли гуру менеджменту Том Пітерс дав визначення цьому терміну в далекому 1997 році. До речі, він також любив давати уїдливі і ексцентричні поради , такі як «продавай запах м’яса , а не біфштекс!».


Вже сьогодні Ваш особистий бренд відображає ту інформацію про вас, яка доступна в мережі, здебільшого на соціальних платформах. З цієї статті Ви будете знати, як створити свій особистий онлайн-бренд.


1 . Розберіться в собі і в тому , що ви добре вмієте робити.


Ваш особистий бренд відображає, те хто Ви такий, тому Ви не зможете створити свій бренд, якщо Ви не знаєте себе. Це не означає що потрібно починати медитувати і зациклюватись на собі, це, швидше , реалістична оцінка своїх сильних і слабких сторін, того, що вам подобається робити, і умінь , якими ви володієте досконало або ж намагаєтеся зараз навчитися.


2 . Створіть ім’я свого бренду, яке запам’ятають.


Якщо у вас оригінальне ім’я , Ви можете зробити його ім’ям свого бренду. Якщо такого імені немає , придумайте поєднання свого імені і своєї спеціалізації. «Ви хочете, щоб знаходили Вас, а не когось, кого звуть так само , як і Вас» , – пояснює Ден Шоубел , автор книги “Me 2.0: 4 Steps to Building Your Future” . Але пам’ятайте, якщо Ви скористалися своєю спеціалізацією для створення імені бренду, то ви вже прив’язані до цієї спеціалізації (саме тому Крок 1 так важливий) .


3. Займіть свою онлайн – ділянку.


Купуйте доменне ім’я , яке відповідає імені вашого бренду , і забезпечте собі сторінку на Facebook , акаунти вTwitter і Google+. Якщо ви виявили, що ім’я вашого бренду вже «зайнято», створіть інше ім’я бренду. На LinkedIn ви будете користуватися своїм справжнім ім’ям, тому ім’я вашого бренду повинно знаходитися там прямо в профілі.


4 . Створіть власний сайт з цим доменним ім’ям.


Це набагато легше , ніж ви думаєте. Немає причин розбиратися зі складним редактором сайтів, ви можете створити відмінний сайт за допомогою платформи, наприклад WordPress. Існують альтернативи цій платформі, але насправді , WordPress – підійде найкраще. У будь-якому випадку, Вам не потрібен традиційний сайт, тому що у них дуже «стереотипний» вигляд.


5 . Налаштуйте автоматичні оновлення.


Для того щоб зменшити обсяг роботи в усіх цих соціальних медіа , налаштуйте додаток, що дозволить вам робити пости у всіх них одночасно. Можна наприклад користуватися безкоштовною версією Hootsuite.com, але є безліч альтернатив, і платних, і безкоштовних.


6 . Регулярно діліться корисним контентом.


Не намагайтеся бути професійним блогером . Замість цього діліться «корисними порадами щодо того , що [Ви] продаєте , відповідними новинами і особистими змінами, які створюють емоційний зв’язок і які показують вас з позитивного боку, наприклад, ваші філантропічні інтереси» , – пояснює Клара Ши , генеральний директор Hearsay Social , в журналі Harvard Business Review .


7 . Дізнавайтеся думку тих , кому ви довіряєте.


Поради та підтримка інших допоможе домогтися максимальної віддачі для Вашої «розробки бренду». Філіп Стірланд , генеральний директор The Summit Group , рекомендує створити «раду директорів» – кілька колег , яким ви довіряєте , які можуть дати оцінку вашим діям і працювати як свого роду комісія з питань раціоналізації .8 . Будьте щирим , нехай навіть це трохи ризиковано.
За твердженням Мег Джізеппі , автора книги 23 Ways You Sabotage Your Executive Job Search , якщо ви не виглядаєте ідеальним психом або людиною з дивацтвами, трохи власної думки у вашій присутності онлайн вам не зашкодить. «Не треба думати , що щирість відштовхне від вас людей , – стверджує вона. – Нікому не цікаво працювати з роботом».

Немає коментарів:

Дописати коментар

Популярні публікації