07.02.14

Реклама на сайті:як правильно розмістити рекламу

Все більше і більше людей використовують всесвітню павутину в своєму повсякденному житті. Зараз інтернет можна розглядати як величезну рекламну площадку. У зв'язку з цим і формати представлення реклами на сайтах дуже різноманітні : починаючи від текстових оголошень і закінчуючи Rich Media банерами , які все більше і більше набирають популярність.

Роботи в інтернеті стали невід'ємною складовою сучасних рекламних та PR- кампаній. У ряді випадків великі російські компанії витрачають на рекламу в інтернеті більше 40 % коштів від загального рекламного бюджету .
Що ж представлена ​​вище інформація означає для власників сайтів ?

Якщо ваш сайт має активну відвідуваність не менше 200 унікальних відвідувачів на добу і становить інтерес для інтернет- аудиторії , ви можете сміливо пропонувати його в якості рекламного майданчика для рекламодавців. Розміщення реклами на такому сайті - це постійний і значний джерело доходу для його власника.

Яким чином залучати рекламодавців на сайт ? Є два основних способи :
    • Direct Search або пошук і переговори з рекламодавцями безпосередньо, тобто спілкування представника рекламодавця та власника сайту відбувається без посередників .
    • Context and Banner Networks або робота з системами контекстної і банерної реклами , які займаються пошуком рекламодавців. Від вас вимагається лише розмістити html -код на рекламних місцях сторінок вашого сайту і вважати дохід.

Пошук рекламодавців напряму часто є дуже непростою справою , що вимагає значних фінансових і тимчасових витрат. Набагато ефективніше для власника сайту скористатися послугами систем інтернет-реклами. Але тут важливо правильно вибрати ці системи , так як ефективних рекламних місць на сайті не так вже й багато. Розглянемо п'ять онлайн рекламних систем , що вселяють найбільшу довіру , робота з якими допоможе вебмастеру максимально ефективно використовувати рекламні площі свого сайту.

    1 . Бігун - це провідна система з розміщення сайту на майданчиках , яка працює з 2002 року і є основоположником російського ринку контекстної інтернет -реклами. Ще в 2005 році для співпраці з системою сайт повинен був мати відвідуваність не менше 500 унікальних відвідувачів в день. Але в міру розвитку системи і зростання ринку контекстної реклами взагалі вимоги для прийняття в систему стали пом'якшуватися , і тепер Бігун приймає всі якісні сайти з відвідуваністю не мене двох унікальних відвідувачів в день. Оголошення Бігуна враховують тематичность майданчики і показуються з урахуванням поведінкового таргетингу , тобто комерційна зацікавленість користувача розпізнається безвідносно змісту відвідуваною їм сторінки. Дана обставина дозволяє значно збільшити дохід власнику рекламного майданчика зважаючи на збільшення клікабельності оголошень . У партнерському інтерфейсі Бігуна можна легко налаштувати зовнішній вигляд і розташування блоку оголошень для його найкращої відповідності дизайну сайту.

    2 . Яндекс.Директ - система розміщення контекстної реклами на сайті , яка довгий час була просто недоступна для переважної більшості рекламних майданчиків. Але зважаючи на стрімке зростання кількості рекламодавців необхідність збільшення потужностей привела Яндекс до того , що він став активно створювати власну рекламну мережу і став приймати сайти- партнери на досить доступних умовах . Умови участі сайту в системі прості: унікальний контент , тематична спрямованість і відвідуваність від 300 унікальних відвідувачів в день. З 23 серпня 2007 Яндекс.Директ , подібно Бігуну , ввів показ реклами з урахуванням інтересів відвідувачів Яндекса. Дана технологія визначає цільову аудиторію навіть на тих сайтах , де це неможливо зробити по контексту переглядаються. Хотілося б також відзначити постійне розширення можливостей для власників сайтів з налаштування рекламних блоків.
як заробити

    3 . Google Adsense - система розміщення текстових і графічних оголошень , що має багату історію та високий авторитет користувачів . Прийом в систему здійснюється на підставі заявки , яка зазвичай розглядається протягом двох днів. Вимоги стандартні: зміст сайту має становити інтерес для рекламодавців. На рекламних майданчиках розміщуються легко вбудовуються в дизайн текстові оголошення , релевантні аудиторії сайту і мають безпосереднє відношення до його тематиці , а також графічні банери різних форматів і форми пошуку Google , за допомогою яких користувачі можуть здійснювати пошук по всій глобальній мережі або по самій рекламної майданчику . Велику увагу приділено допомоги власникам сайтів: в Adsense організований обширний Довідковий центр і додані Поради щодо оптимізації для збільшення ефективності рекламних оголошень. Дана інформація вкрай корисна і дійсно сприяє збільшенню віддачі від реклами на сайті.
як заробляти

    4 . CLX.RU - один з авторитетних на сьогоднішній час рекламних брокерів в Російському інтернеті . Розміщувати можна як текстову , так і графічну рекламу , а також здійснювати продаж посилань і статей на сайті. При додаванні сайту в систему йому присвоюється певна категорія , виходячи з його відвідуваності і показників тИЦ і PR . Категорія впливає на ціну , яку власник сайту може пропонувати за розміщення оголошень рекламодавців. При всій повазі до даної системи хотілося б відзначити , що база рекламодавців все ж набагато менше , ніж у трьох перерахованих вище систем .
    5 . Link.ru - рекламна система , подібна CLX.RU , але має свої відмінності. Дозволяє додати рекламу на свій сайт: опублікувати контекстні оголошення , пошукові форми великих спеціалізованих сайтів і графічну рекламу , в тому числі банери Rich Media ( відрізняються високою клікабельністю ) , pop - under і скролл- банери. Також є можливість продажу посилань з сайту- партнера. Цікавий той факт , що всі розрахунки проводяться в рублях. Звичайно , система не має такого охоплення рекламодавців , як Яндекс або Бігун , але , тим не менш , такого переліку тіпоформатов реклами , як у Link.ru , немає ні в однієї з 4 перерахованих вище рекламних систем .
Скіки можна заробити читайте тут.


Співпрацюючи з вищепереліченими системами , можна бути впевненим у збереженні зароблених від розміщення реклами на вашому сайті грошових коштів .

Немає коментарів:

Дописати коментар

Популярні публікації