Все більше і більше людей використовують всесвітню павутину
в своєму повсякденному житті. Зараз інтернет можна розглядати як величезну
рекламну площадку. У зв'язку з цим і формати представлення реклами на сайтах
дуже різноманітні : починаючи від текстових оголошень і закінчуючи Rich Media
банерами , які все більше і більше набирають популярність.
Роботи в інтернеті стали невід'ємною складовою сучасних
рекламних та PR- кампаній. У ряді випадків великі російські компанії витрачають
на рекламу в інтернеті більше 40 % коштів від загального рекламного бюджету .
Що ж представлена вище
інформація означає для власників сайтів ?
Якщо ваш сайт має активну відвідуваність не менше 200
унікальних відвідувачів на добу і становить інтерес для інтернет- аудиторії ,
ви можете сміливо пропонувати його в якості рекламного майданчика для
рекламодавців. Розміщення реклами на такому сайті - це постійний і значний
джерело доходу для його власника.
Яким чином залучати рекламодавців на сайт ? Є два основних
способи :
• Direct Search або пошук і
переговори з рекламодавцями безпосередньо, тобто спілкування представника
рекламодавця та власника сайту відбувається без посередників .
• Context and Banner Networks або
робота з системами контекстної і банерної реклами , які займаються пошуком
рекламодавців. Від вас вимагається лише розмістити html -код на рекламних
місцях сторінок вашого сайту і вважати дохід.
Пошук рекламодавців напряму часто є дуже непростою справою ,
що вимагає значних фінансових і тимчасових витрат. Набагато ефективніше для
власника сайту скористатися послугами систем інтернет-реклами. Але тут важливо
правильно вибрати ці системи , так як ефективних рекламних місць на сайті не
так вже й багато. Розглянемо п'ять онлайн рекламних систем , що вселяють
найбільшу довіру , робота з якими допоможе вебмастеру максимально ефективно
використовувати рекламні площі свого сайту.
1 . Бігун - це провідна система з
розміщення сайту на майданчиках , яка працює з 2002 року і є основоположником
російського ринку контекстної інтернет -реклами. Ще в 2005 році для співпраці з
системою сайт повинен був мати відвідуваність не менше 500 унікальних
відвідувачів в день. Але в міру розвитку системи і зростання ринку контекстної
реклами взагалі вимоги для прийняття в систему стали пом'якшуватися , і тепер
Бігун приймає всі якісні сайти з відвідуваністю не мене двох унікальних
відвідувачів в день. Оголошення Бігуна враховують тематичность майданчики і
показуються з урахуванням поведінкового таргетингу , тобто комерційна
зацікавленість користувача розпізнається безвідносно змісту відвідуваною їм
сторінки. Дана обставина дозволяє значно збільшити дохід власнику рекламного
майданчика зважаючи на збільшення клікабельності оголошень . У партнерському
інтерфейсі Бігуна можна легко налаштувати зовнішній вигляд і розташування блоку
оголошень для його найкращої відповідності дизайну сайту.
2 . Яндекс.Директ - система
розміщення контекстної реклами на сайті , яка довгий час була просто недоступна
для переважної більшості рекламних майданчиків. Але зважаючи на стрімке
зростання кількості рекламодавців необхідність збільшення потужностей привела
Яндекс до того , що він став активно створювати власну рекламну мережу і став
приймати сайти- партнери на досить доступних умовах . Умови участі сайту в
системі прості: унікальний контент , тематична спрямованість і відвідуваність
від 300 унікальних відвідувачів в день. З 23 серпня 2007 Яндекс.Директ ,
подібно Бігуну , ввів показ реклами з урахуванням інтересів відвідувачів
Яндекса. Дана технологія визначає цільову аудиторію навіть на тих сайтах , де
це неможливо зробити по контексту переглядаються. Хотілося б також відзначити
постійне розширення можливостей для власників сайтів з налаштування рекламних
блоків.
3 . Google Adsense - система
розміщення текстових і графічних оголошень , що має багату історію та високий
авторитет користувачів . Прийом в систему здійснюється на підставі заявки , яка
зазвичай розглядається протягом двох днів. Вимоги стандартні: зміст сайту має
становити інтерес для рекламодавців. На рекламних майданчиках розміщуються легко
вбудовуються в дизайн текстові оголошення , релевантні аудиторії сайту і мають
безпосереднє відношення до його тематиці , а також графічні банери різних
форматів і форми пошуку Google , за допомогою яких користувачі можуть
здійснювати пошук по всій глобальній мережі або по самій рекламної майданчику .
Велику увагу приділено допомоги власникам сайтів: в Adsense організований
обширний Довідковий центр і додані Поради щодо оптимізації для збільшення
ефективності рекламних оголошень. Дана інформація вкрай корисна і дійсно сприяє
збільшенню віддачі від реклами на сайті.
4 . CLX.RU - один з авторитетних на
сьогоднішній час рекламних брокерів в Російському інтернеті . Розміщувати можна
як текстову , так і графічну рекламу , а також здійснювати продаж посилань і
статей на сайті. При додаванні сайту в систему йому присвоюється певна
категорія , виходячи з його відвідуваності і показників тИЦ і PR . Категорія
впливає на ціну , яку власник сайту може пропонувати за розміщення оголошень
рекламодавців. При всій повазі до даної системи хотілося б відзначити , що база
рекламодавців все ж набагато менше , ніж у трьох перерахованих вище систем .
5 . Link.ru - рекламна система ,
подібна CLX.RU , але має свої відмінності. Дозволяє додати рекламу на свій
сайт: опублікувати контекстні оголошення , пошукові форми великих
спеціалізованих сайтів і графічну рекламу , в тому числі банери Rich Media (
відрізняються високою клікабельністю ) , pop - under і скролл- банери. Також є
можливість продажу посилань з сайту- партнера. Цікавий той факт , що всі
розрахунки проводяться в рублях. Звичайно , система не має такого охоплення
рекламодавців , як Яндекс або Бігун , але , тим не менш , такого переліку
тіпоформатов реклами , як у Link.ru , немає ні в однієї з 4 перерахованих вище рекламних
систем .
Скіки можна заробити читайте тут.
Скіки можна заробити читайте тут.
Співпрацюючи з вищепереліченими системами , можна бути
впевненим у збереженні зароблених від розміщення реклами на вашому сайті
грошових коштів .
Немає коментарів:
Дописати коментар